Jak nejlépe uvést nový produkt na trh


Co všechno je potřeba udělat, aby se nový produkt dobře prodával? Konkurence na celém světě neustále roste a prosadit nový výrobek je čím dále složitější. Podle nejnovějších statistik tři ze čtyř nových produktů na trhu propadnou. Co dělat, aby ten váš na trhu uspěl? Existuje pět principů, které by měly s úspěšným uvedením na trh pomoci:

 Nové koupelnové produkty

Mějte jasnou vizi – na úplném začátku, ještě než začne mít nový produkt finální podobu, musíte mít jasno v tom, proč to všechno děláte. K čemu bude nový produkt sloužit. Nejčastější chybou totiž bývá bezhlavé nadšení, s kterým se tvůrce pouští do realizace. A neujasní si všechny okolnosti, které budou potřeba k uvedení výrobku do prodeje.

Proveďte klasický průzkum trhu – což by měl být nezbytný krok před uvedením nového produktu na trh. Usnadní vám rozvoj podnikání. Hledání díry na trhu často přinese svoje ovoce. Jako vhodná metoda při zjišťování zájmu o nový produkt je osobní dotazování. Doplněná o dotazování telefonické či on-line dotazník. Po vyhodnocení průzkumu trhu se snadněji tvoří podnikatelský plán.
Nové odpočinkové produkty

Vsaďte na správnou propagaci – se základním krédem: Být viděn. Síla internetové reklamy je v současné době naprosto nezbytná. Nejvíce se zúročuje pravidelná aktualizace na webových stránkách. Rovněž placené on-line kampaně podporují podnikatelské záměry. A produkty dostávají do širšího povědomí.

Nejděte slepě  jen svoji cestou – využijte už prošlapané chodníčky. Dobrá rada v této fázi rozvoje podnikání je jediná. Nevymýšlet něco, co už bylo vymyšleno. Ušetří se tím nejen čas, ale i peníze. Cesta produktu ke svému zákazníkovi je, s několika málo obměnami, stejná.

Vytvořte kvalitní tým – ve kterém se otevřeně naslouchá nápadům ostatních. Především je velkým štěstím, když se ze spolupracovníků stanou kamarádi, kteří chtějí firmě přinést ty nejlepší nápady a invenci. Hlavně v něm musí panovat úcta a důvěra.